ייעוץ זוגי

לזוגות ותיקים

זוגיות רבת שנים, מטבעה, מולידה אתגרים חדשים, מעצימה אתגרים שהחלו בשלבים קודמים של הקשר ומקבעת משברים קיימים. אם אתם חווים מעין תחושה שהקשר הזוגי שלכם הפך להיות כמו שותפות עסקית עניינית, אם התקשורת ביניכם הפכה להיות פרקטית, ללא רגש ותחושת אינטימיות או חברות, אתם לא לבד.

זוגות רבים החיים זה לצד זו שנים רבות, עלולים למצוא את עצמם בשלב מסוים של הקשר, מרוחקים פיזית, רגשית ומנטלית. זוג שלא השכיל לטפל בקשיים השונים כבר בתחילת הדרך, עשוי למצוא את עצמו מתמודד עם שאלות על גורל הקשר. גם אם מערכת היחסים ביניכם הייתה משביעת רצון לאורך השנים, ועם בסיס טוב של אהבה וכבוד הדדי, עלולים לצוץ, לעיתים בפעם הראשונה, אתגרים שמעיבים על הקשר הזוגי.

נגן וידאו אודות ייעוץ זוגי להורים טריים

4 הסיבות הנפוצות ביותר לקשיים בזוגיות

תופעת "הקן המתרוקן"

אחת הסיבות הנפוצות שגורמת לקושי בקרב זוגות שחיים יחד עשרות שנים, היא תופעת "הקן המתרוקן". הילדים התבגרו ועזבו את הקן, ולפתע יש לזוג יותר זמן פנוי, וגם יותר זמן משותף לאורך היום. זוגות שלא הצליחו ליצור מערכת יחסים זוגית מהנה, ועיקר התקשורת שלהם והעניין המשותף היו סביב הילדים, חווים ריחוק וריקנות עם עזיבת הילדים.

אתגרי הגיל

סיבה נוספת הגורמת לקושי, קשורה למגוון רחב של אתגרים הקשורים בגיל: ירידה בחשק המיני, דימוי גוף שלילי, בעיות בריאות שונות, חרדה ממחלות ואף דיכאון.

מחשבות "אמצע החיים"

בשנים האחרונות נדד המשבר לשנות ה-50, ולפתע ישנן לבני זוג רבים התלבטויות לגבי הזוגיות ולגבי כיוונים שהוחמצו בחיים – האם איתה ארצה להתבגר ולהזדקן, האם אני מרוצה ומסופקת ממה שהשגתי עד כה, האם אני ממצה את הפוטנציאל המקצועי שלי ועוד.

לכך נוספים שינויים גופניים והורמונליים, המערערים את הדימוי העצמי, בכל מה שקשור למיניות ולמראה חיצוני, דבר שגורם לפער בתשוקה המינית, מחשבות על גיוון והתנסויות מיניות ורגשיות בטרם ההזדקנות. ישנן מחשבות על פרידה, מחשבות ותהיות על יחסים פתוחים, מחשבות על להישאר ולחיות את החיים בתחושת החמצה וחוסר עניין. בשלב זה יש זוגות שחווים משבר אמון גדול הנובע מבגידה של אחד מבני הזוג.

חוסר תקשורת

ניהול תקשורת זוגית מיטיבה, המאפשרת שיתוף ברגשות, בהתלבטויות, בתקוות ובחלומות, הוא אתגר בולט בקשרים זוגיים רבים. אם לא סיגלנו מיומנות של שיח משתף, בשלב זה של החיים, כל אחד מבני הזוג ימצא את עצמו בפלונטר אישי שיש לו השלכות על איכות הקשר.

כיצד ייעוץ זוגי עשוי לסייע בפתרון הקשיים השונים?

כשניצבים בפני פרשת דרכים וזקוקים לשינוי משמעותי, ייעוץ זוגי מעניק מקום להביע באופן גלוי חרדות, פחדים ושאלות קשות שבני הזוג מתחבטים בהם.

בנוסף, הוא מספק מסגרת בטוחה ומכילה להעלאת הסוגיות הקשורות ברצון לשפר את מערכת היחסים, ולבחון את הסיכויים להמשך חיים משותפים.

הטיפול מעניק כלים לתקשורת זוגית בריאה ואפקטיבית, מאפשר לעשות סדר במחשבות, לראות את התמונה המלאה בבהירות ולהגיע להחלטות באופן מושכל, כמו גם למצוא פתרונות, בהתאם לנסיבות משתנות ובהתאם לאתגרי "אמצע החיים".

ייעוץ זוגי בדואט לחיים

אני מזמינה אתכם לתהליך ייעוץ זוגי בקליניקה שלי, כיועצת זוגית המלווה זוגות בשלבים שונים במערכת היחסים, אני ממליצה לא לחכות למשבר בלתי הפיך ביחסים.

אם התסכול והריקנות גדולים מדי, זה בהחלט הזמן להגיע לייעוץ זוגי מקצועי בקליניקת "דואט לחיים", בו נלמד כיצד ליצור דיאלוג אינטימי בטוח, שבעזרתו נתחבר שוב אל עצמנו ואל בני זוגנו. מדובר בהזדמנות נפלאה לחזור אל הזוגיות שאולי כבר הספקתם לשכוח מקיומה.

לתיאום פגישה ראשונית מוזמנים ליצור קשר

גלית שלו - ייעוץ זוגי

חווים קשיים בזוגיות או מתמודדים עם משבר עמוק שמונע מכם לנהל זוגיות בריאה, מכבדת ומספקת?

הכירו את שיטת "דואט בשלושה צעדים" שתסייע לכם לעשות שינוי מהותי בקשר, ולהתמודד עם אתגרים במערכת היחסים ללא תלות בגורם חיצוני

סיפורי הצלחה -

גלית שלו - ייעוץ זוגי

יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

אני מזמינה אתכם לייעוץ זוגי ומשפחתי בקליניקה
על מנת לבנות תשתית זוגית חזקה,
ולהתקרב מחדש אל בני הזוג שלכם.

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן