ייעוץ זוגי

לזוגות פרק ב׳

מנהלים זוגיות פרק ב'? בואו לגלות כיצד יועצת זוגית יכולה לסייע לכם

זוגיות פרק ב' היא הזדמנות שניתנת בפעם השנייה, בפרט עבור אלה שפירקו מסגרות נישואין ועדיין רוצים לבנות קשר זוגי חדש ויציב שמכיל אהבה, חברות ושותפות. יחד עם זאת, בפרק ב' עלולים לעלות קשיים אחרים בנוסף לבעיות אותן זוגות חווים בפרק א', כמו למשל קשיים בתקשורת, קונפליקטים, בעיית אמון, שחיקה ועוד.

אם אתם מנהלים זוגיות פרק ב', חשוב לזכור שאתם מגיעים עם נקודת פתיחה מורכבת, ועם משקעים מהפרידה, וכשיש ילדים משותפים, התמונה מורכבת אפילו יותר. על כן, טיפול זוגי הוא הכרחי על מנת לעזור לכם לעבד בצורה יעילה את חוויית הפרידה, לגעת בכל אותן סיבות שהובילו לכשל הזוגי, ללמוד לעשות תיאום ציפיות, ולבנות בשיתוף פעולה עם בן או בת הזוג "הסכם זוגי" חדש.

להיכנס לקשר חדש עם משקעים מהעבר

לרוב, בני זוג מגיעים לפרק ב' עם ילד אחד או יותר, ונאלצים להישאר בקשר עם הגרוש או הגרושה, שהם גם הורי ילדיהם. בשל החשש לחזור על כשלי העבר, הם נכנסים לזוגיות החדשה עם מטען רגשי כבד מהקשר הקודם, כמו היעדר אמון לגבי היכולת לעשות בחירות נכונות, חוויית כישלון לשמר קשר אינטימי והתמודדות של "אובדן" על המשפחה הקודמת.
לעיתים, התחושות האלו עשויות להתנגש עם האתגרים האופייניים למשבר גיל אמצע החיים, ואז מתקבלת תמונת מצב אישית וזוגית לא פשוטה. מאוד חשוב לדבר על התחושות המורכבות הללו כבר בתחילתו של הקשר, על מנת שלא יצטברו כעסים ומתחים שרק ילכו ויתעצמו. המרחב הייעוצי באמצעות יועצת זוגית מנוסה, יאפשר זאת כמובן.

ייעוץ זוגי לזוגות פרק ב

כיצד יועצת זוגית יכולה לסייע לכם?

בני זוג שחוו פרק א' ומחפשים לרפא את הפצעים ולעשות תיקון, עשויים להגיע לפרק ב’ עם ציפיות שלא תואמות את המציאות. קיימת בהם כמיהה שבן או בת הזוג החדשים ישלימו את כל מה שנחסך ונעדר מהם בפרק א', מה שבסופו של דבר עלול לגרום לאכזבה גדולה.

יועצת זוגית תאפשר לכם להתבונן על הבעיות והכשלים בקשר מזווית רחבה ומעמיקה יותר, לשפר את יכולות התקשורת, ולהציב ציפיות מציאותיות מהקשר החדש שנבנה. בנוסף, הייעוץ יסייע לכם לזהות דפוסים חוסמים, ולפתח מיומנויות של פתרון בעיות והתמודדות עם אתגרים שונים, כמו איך להתפייס בצורה שתתרום ותעצים, כיצד לנהל שיח פתוח וישיר ועוד.

תהליך הטיפול בזוגיות פרק ב' יוביל אתכם לבניית תודעה זוגית, תוך למידה של תקשורת משמעותית ועמוקה שבאמצעותה ניתן למזער את הסיכוי לחזור על טעויות עבר, ולמנוע כשלים עתידיים. מדובר בעבודה משותפת שמטרתה לייצר תשתית חדשה ותקינה לצמיחת מערכת יחסים בריאה.

הזדמנות שנייה בריאה יותר

אני מזמינה אתכם לתהליך ייעוץ זוגי בקליניקה שלי, בו ניגע ונעמיק בנושאים ברגישות רבה, נבנה את האמון ההדדי ונעבור תהליך להעמקת הקשר הזוגי והאהבה.

בנוסף, נלמד כיצד לסמן גבולות מול הגרוש/ה, ולהבין כיצד לשלב זמן איכות עם הילדים לצד זמן משותף עם בן או בת הזוג, חלק בלתי נפרד מזוגיות בריאה ומוצלחת.

לתיאום פגישה ראשונית מוזמנים ליצור קשר

גלית שלו - ייעוץ זוגי

חווים קשיים בזוגיות או מתמודדים עם משבר עמוק שמונע מכם לנהל זוגיות בריאה, מכבדת ומספקת?

הכירו את שיטת "דואט בשלושה צעדים" שתסייע לכם לעשות שינוי מהותי בקשר, ולהתמודד עם אתגרים במערכת היחסים ללא תלות בגורם חיצוני

סיפורי הצלחה -

גלית שלו - ייעוץ זוגי

יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

אני מזמינה אתכם לייעוץ זוגי ומשפחתי בקליניקה
על מנת לבנות תשתית זוגית חזקה,
ולהתקרב מחדש אל בני הזוג שלכם.

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן