ייעוץ זוגי

להורים טריים ולזוגות בתהליך הרחבת המשפחה

בשעה טובה החלטתם להרחיב את המשפחה.
צעד שמביא איתו התרגשות עצומה, לצד לחצים וקשיים חדשים שיש להתמודד איתם במעבר מזוג למשפחה קטנה. לפתע מופר האיזון הקיים בדינמיקה הזוגית, ומציב את הזוגיות בפני אתגרים חדשים, שהחלו לעיתים עוד בשלב ההיריון.
זהו המקום שבו זוגות רבים זקוקים להכוונה מקצועית שתסייע בהיערכות ובהסתגלות למציאות החדשה, וכאן נכנס לתמונה ייעוץ זוגי ומשפחתי.

הקשיים שעלולים לצוץ כשתינוק חדש מצטרף למשפחה

עם לידת התינוק הראשון, גם הזוגיות שלכם עוברת לידה מחדש, וישנם לא מעט קשיים ואתגרים שעלולים לצוץ – הזוגיות נדחקת לפינה, האינטימיות נכנסת להדממה, קיימים פערים ברצון וביכולת לקיים יחסי מין, ולכן חשוב לדבר ולפתוח תחושות מעיקות, כשהן עדיין קטנות, לפני שמתעצמים המרירות, התסכול והמריבות.
חשוב לקחת בחשבון כי לאחר הלידה הראשונה אתם נדרשים להסתגל לתפקידכם החדש כהורים. תינוק שמצטרף למשפחה לרוב מצמצם את מרחב הזוגיות, ולפתע נתקלים בריבוי של משימות העוסקות בטיפול בתינוק. דבר זה מביא איתו עומסים רגשיים ועייפות, מה שמשפיע על היכולת לתקשר בצורה נינוחה.
ייעוץ זוגי ומשפחתי יאפשר לכל אחד מכם לשתף בתחושות מעיקות אשר עולות בהורות הטרייה, ויסייע לכם לנהל שיח פתוח, להקשיב אחד לשנייה, לפרגן, להכיל ולחזק את הזוגיות בתהליך ההסתגלות המורכב.

פערים בגישות

מעבר לשינוי הגדול אותו אתם חווים כעת, ישנו אתגר נוסף שחשוב לדבר עליו – פערים בגישה להורות בין שני בני הזוג. פער זה בא לידי ביטוי כבר בשלבים המוקדמים של ההורות, ולא מעט זוגות שמגיעים אליי לקליניקה מדווחים על תחושות של אכזבה, געגוע לימים שהיו לפני ההורות, ורצון לזוגיות שהייתה בתחילת הדרך. מנגד, יש זוגות שכבר בתחילת הדרך כזוג חוו קושי, והאתגר כהורים טריים רק מעצים את המחלוקות השונות, ובמקרים מסוימים מוליד משבר זוגי.

בהמשך הדרך, כשחווים את הלידה השנייה או השלישית, הקשיים הפיזיים והכלכליים לרוב מתעצמים. בנוסף לעייפות ולחוסר בשעות שינה, מתווספות מטלות שיוצרות לחץ, עומס פיזי ועומס נפשי, ומצטמצם הזמן המשותף של בני הזוג. זוגות שלא השכילו להתמודד עם אתגרי הזוגיות כהורים טריים, או שמערכת היחסים שניהלו לא הייתה במיטבה כשנולד התינוק הראשון, יחוו קושי או משבר גדול יותר בתהליך הרחבת המשפחה. יש זוגות שבשלב זה אף מדברים על פרידה וגירושין.

ייעוץ זוגי להורים טריים

ייעוץ זוגי ומשפחתי בקליניקה שלי

אני מזמינה אתכם לייעוץ זוגי בקליניקה
על מנת לבנות תשתית זוגית חזקה,
ולהתקרב מחדש אל בן/בת הזוג שלכם.

ייעוץ זה יאפשר לכם לעבד את החוויה, לפתח מודעות לצרכים ולרצונותיכם האישיים והזוגיים, לקבל כלים לשיח ישיר ופתוח, ולבנות את החזון הזוגי המדויק עבורכם בתהליך ייחודי שיותאם במיוחד עבור מצבכם/

לתיאום פגישה ראשונית מוזמנים ליצור קשר

גלית שלו - ייעוץ זוגי

חווים קשיים בזוגיות או מתמודדים עם משבר עמוק שמונע מכם לנהל זוגיות בריאה, מכבדת ומספקת?

הכירו את שיטת "דואט בשלושה צעדים" שתסייע לכם לעשות שינוי מהותי בקשר, ולהתמודד עם אתגרים במערכת היחסים ללא תלות בגורם חיצוני

סיפורי הצלחה -

גלית שלו - ייעוץ זוגי

יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

אני מזמינה אתכם לייעוץ זוגי ומשפחתי בקליניקה
על מנת לבנות תשתית זוגית חזקה,
ולהתקרב מחדש אל בני הזוג שלכם.

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן