ייעוץ זוגי

ייעוץ זוגי לפני חתונה

תופעת "הרגליים הקרות" או פחד מנישואים לפני החתונה, מוכרת לרבים מאיתנו.
רגע לפני הנישואים, עולים וצצים הפחדים וסימני השאלה המאיימים: האם זו באמת הבחירה הנכונה? האם הוא האחד והיחיד? האם אני רוצה לבלות איתה את שארית חיי?

ייעוץ זוגי לפני חתונה ייתן לכם מענה על שאלות אלו ועוד רבות אחרות, ויסייע לכם לשפר את יכולות התקשורת, להציב ציפיות מציאותיות מהנישואים, ולפתח מיומנויות של פתרון בעיות והתמודדות עם אתגרים שונים כמו איך להתפייס ולהשלים בצורה יעילה לאחר ריב, כיצד לנהל שיח פתוח וישיר בלי לפחד מביקורת, ועוד.

מדוע צצים פחדים ואתגרים לפני החתונה?

כבני זוג, כל אחד מכם מביא איתו לקשר ציפיות, מיתוסים ואמונות לגבי נישואים, בהתאם לאישיות, לרקע ולסביבה שבה הוא גדל. כמו כל זוג, גם אתם מגיעים למערכת היחסים עם מטען, חוויות עבר שהותירו בכם חותם לגבי זוגיות, נישואים וחיי משפחה. המחשבה על מיסוד הקשר מפעילה חששות הקשורים להיסטורית החוויות שלכם, ולמערכות יחסים אותן ניהלתם לאורך השנים.
כדי שתוכלו להבחין בין חששות סביב כניסה להתחייבות ארוכת טווח, אשר אינם תלויים באיכות הקשר, לבין חששות שמקורם בקשיים סביב אתגרי הקשר, מומלץ להיעזר בייעוץ זוגי לפני החתונה, ולפתור את הדברים מבעוד מועד.
שיח על מיסוד הקשר, כמו גם ההכנות לחתונה, מחדדים בעיות ומציפים קשיים שונים כמו תקשורת לקויה, העדר אינטימיות מספקת, רגשית ומינית, שעמום ושחיקה. הייעוץ הזוגי יאפשר לכם להתמודד עם אותם קשיים ואתגרים, להיכנס לחיי הנישואים ממקום בריא יותר, ולחיות את חייכם לצד אדם נוסף למשך שנים ארוכות.

נגן וידאו

יתרונות של ייעוץ זוגי לפני חתונה

כך תימנעו ממשברים בחיי הנישואים

זוגיות עומדת למבחן טרם ההתחייבות ההדדית לחיים משותפים ארוכי טווח. כבר בתחילת הקשר הזוגי נרקם לו "חוזה סמוי", התואם לדפוסי התקשורת שלכם: סגנון התקשורת, אופי השיח ביניכם, אופי קבלת ההחלטות, מידת גילויי ההתחשבות, וההתייחסות לרצונות ולצרכים השונים של כל אחד מכם.

בתחילת הדרך הנטייה היא להתרכז ברצון לשמור על הרמוניה בקשר. נושאים השנויים במחלוקת והתנהגויות בבן/בת זוגכם שלא מוצאות חן בעיניכם, מודחקים ועלולים להתפתח לקונפליקט עמוק ומהותי בהמשך הקשר. על מנת לזהות מראש דפוסי התנהגות מעכבים שעלולים להפוך להרגלים שיהיה קשה לשנות בהמשך,

ייעוץ זוגי בדואט לחיים

אני מזמינה אתכם לתהליך עוצמתי של ייעוץ זוגי לפני חתונה, בו נדבר על הכל בלי פחד, ונאפשר לכם לצאת לדרך בטוחה, מכילה ואוהבת.

לתיאום פגישה ראשונית מוזמנים ליצור קשר

ייעוץ זוגי - זוגות עם ותק

חווים קשיים בזוגיות או מתמודדים עם משבר עמוק שמונע מכם לנהל זוגיות בריאה, מכבדת ומספקת?

הכירו את שיטת "דואט בשלושה צעדים" שתסייע לכם לעשות שינוי מהותי בקשר, ולהתמודד עם אתגרים במערכת היחסים ללא תלות בגורם חיצוני

סיפורי הצלחה

גלית שלו - ייעוץ זוגי

יש לכם שאלות? צריכים ייעוץ?

אני מזמינה אתכם לייעוץ זוגי ומשפחתי בקליניקה
על מנת לבנות תשתית זוגית חזקה,
ולהתקרב מחדש אל בני הזוג שלכם.

או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן